شرایط قابل توجه مشتریان گرامی :

نکته مهم :

فروشگاه عصربازی تمام محصولات رو به صورت آکبند و اورجینال در پک پلم بدون هیچ گونه ایرادی برای شما مشتریان گرامی ارسال میکند.

دقت داشته باشید نحوه اتصال به دستگاهای مختلف از جمله نحوه اتصال به موبایل کامپیوتر و موبایل و حتی کنسول – نحوه آپدیت و نحوه عملکرد تمام محصولات موجود در سایت به عهده خریدار محترم می باشد.

 

روش های ارسال محصولات و سفارشات تهران :

ارسال پست پیشتاز تهران، زمان ارسال ۲ الی ۴ روز کاری ( کرایه طبق تعرفه در مقصد توسط مشتری)

ارسال سریع اسنپ تهران، زمان ۲ الی ۴ ساعت کاری ( کرایه طبق تعرفه در مقصد توسط مشتری)

خودم میام حضوری از شرکت تحویل میگیرم (ویژه مشتریان تهران با هماهنگی قبلی)

ارسال فوری تیپاکس تهران، زمان ۱ الی ۲ روز کاری ( کرایه طبق تعرفه در مقصد توسط مشتری)

 

روش های ارسال محصولات و سفارشات سایر شهرها :

ارسال پست پیشتاز شهرستان، زمان ارسال ۲ الی ۴ روز کاری ( کرایه طبق تعرفه در مقصد توسط مشتری)

ارسال فوری تیپاکس شهرستان، زمان ۱ الی ۲ روز کاری ( ویژه شهرستان ها که دارای دفتر تیپاکس هستند _ کرایه طبق تعرفه در مقصد توسط مشتری)


توجه : جهت محاسبه هر یک از انواع هزینه های پست برای سفارش خود میتوانید به سایت پست پیشتاز – تیپاکس مراجعه کنید
پیگیری وضعیت سفارش پست پیشتاز  سایت پست پیشتاز
محاسبه آنلاین هزینه  سایت تیپاکس


 

قابل توجه همکاران خرید عمده

تمام همکارانی که علاقمند به خرید عمده هستند ، میتوانید از طریق واتساپ آقای بیگ زاده 09215525369 ثبت سفارش نمایند.

خرید عمده همکاران گرامی که روی سایت ثبت شود و شامل اقلام بالا باشد به عنوان خرید تک محسوب میشه و شامل قوانین ارسال رایگان نمی باشد.

لذا خرید عمده باید از طریق واتساپ همکار ثبت شود که از طریق باربری ارسال خواهد شد و هزینه به عهده خریدار است.

 

شریط گارانتی

کالاها پلم و اکبند هستند و کنترل کیفیت محصولات از لحاظ فیزیکی و سلامت کارکرد انجام می‌گیرد، بنابراین کلیه محصولات از نظر فیزیکی و کارایی (فنی)، سالم به دست مصرف کننده رسیده و دارای تائیدیه هستند در نتیجه فروشگاه اینترنتی عصربازی مسئولیتی در قبال اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، نخواهد داشت!

نکات مهم :

1. بعضی از کالاها گارانتی مخصوص به خود را دارد که در صفحه هر کدام از محصولات بصورت شفاف ذکر شده است.

2. لوازم برقی فاقد گارانتی فقط دارای 24 ساعت تست برق می باشد.

3. محصولات فرهنگی لوح فشرده یکسال گارانتی تعویض در محل عصر بازی و سایر اقلام طبق گارانتی اصلی شرکت مربوطه.

4. در بازی های موجود در سایت هرگونه گارانتی و خدمات متوجه شرکت تولید کننده می باشد و امکان تعویض فقط در صورت مراجعه حضوری خریدار به دفتر مرکزی عصر بازی امکان پذیر است.

 

قوانین قبل از ثبت سفارش سایت

در صورت اتمام کالا عصربازی حق لغو سفارش و استرداد مبلغ را برای خود محفوظ می دارد.

 

قوانین پس از ثبت سفارش

پس از ثبت سفارش در سايت توسط مشتري، مشخصات سفارش از طريق پيامک براي کاربر ارسال خواهد شد و سفارش ثبت شده در صف پردازش قرار خواهد گرفت.

 
مشتری گرامی ملزم به تایید قوانین و مقررات سایت در مرحله قبل از اتصال به درگاه بانکی سایت می باشد.

نکته: در صورت مسدود بودن دريافت سرويس پيامک‌ هاي تبليغاتي از سوي کاربر يا مشتري، مسئوليت به عهده کاربر يا مشتری است.

 

ساعت پاسخگویی

مشتریان گرامی می توانند در ساعات اداری از مشاوره و پشتیبانی آنلاین استفاده نمایند.

 

روند استرداد وجه

در صورت عدم موجود بودن هر يک از سفارشات و یا اگر قیمت گذاری کالا ناصحیح درج شده باشد مثلا یک صفر کمتر باشد بجای 10000 هزار 1000 تومان درج شده باشد کالای خریداری شده فاقد اعتبار است و وجه مربوط عودت داده خواهد شد و در همان روز با مشتريان محترم تماس گرفته خواهد شد تا هماهنگي لازم جهت استرداد وجه صورت گيرد و يا مشتريان گرامي ميتوانند کالاي ناموجود را با کالاي مشابه جايگزين نمايند.

استرداد مبلغ کالاي مسترد شده (ناموجود) حتما به شماره کارت ثبت شده زمان پرداخت به نام شخص خريدار واريز خواهد شد و حتما بايد شماره کارت ثبت شده در سايت با شماره اعلام شده از سوي مشتري جهت استرداد و بازگشت وجه يکي باشد.

 

مدت زمان تحويل

تمامي سفارش‏‌هاي ثبت شده در جريان روزهاي کاري و اولين روز پس از تعطيلات پردازش مي‌‏شوند توجه داشته باشيد که روز کاري به معني روز شنبه تا پنج شنبه، به غير از تعطيلات عمومي و رسمي ايران است به عبارت ديگر؛ اگر کاربر يا مشتري در روز تعطيل اقدام به ثبت سفارش نمايد، مراحل پردازش اين سفارش، از اولين روز کاري بعد از تعطيلي انجام خواهد شد.

بسته به نوع ارسال زمان تحویل کالا متفاوت خواهد بود و اداره پست متعهد به ارسال کالا در اسرع وقت می باشد.

مشتریان موظفند هنگام سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند زیرا درصورت ورود اطلاعات ناقص یا غلط، سفارش مشتری قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و شرکت عصربازی مسئولیتی در قبال اطلاعات غلط مشتری نخواهد داشت. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را به عنوان دریافت کننده محصول وارد کنند، در این صورت، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

قوانین خسارت در زمان حمل و نقل محصول

بسته بندی محصولات فروشگاه عصربازی به نحو ایمن و استاندارد انجام می‌شود و احتمال آسیب دیدگی مرسولات در زمان حمل و نقل بسیار اندک است و کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خواهد رسید.

در نظر داشته باشید که قبل از تحویل گرفتن سفارشتان از پست حتما از اصالت و سلامت کالای فیزیکی خود اطمینان حاصل نمایید زیرا پس از تحویل فروشگاه هیچگونه شکایتی در قبال آسیب دیدن محصول مورد نظر را بر عهده نخواهد گرفت.

اما در صورت مفقود شدن محصول مورد نظر در زمان حمل و نقل، جای نگرانی نیست، زیرا شرکت مفقود شدن محصولات را توسط شرکت حمل و نقل مورد نظر بیمه خواهد کرد و وجه محصول مفقود شده به فرستنده پرداخت خواهد شد.

در این مواقع وجه پرداختی توسط مشتری را به وی بازمی‌گرداند اما در صورت تمایل مشتری به سفارش مجدد برای ایشان ارسال خواهد کرد.

شرایط ارسال مجدد محصول بدین گونه است که؛ اگر در زمان ارسال مجدد، قیمت محصول مورد نظر در فروشگاه عصربازی افزایش پیدا کرده باشد، مازاد مبلغ باید توسط کاربر پرداخت شود و اگر قیمت محصول کاهش پیدا کرده باشد، مبلغ کاهش یافته به مشتری بازپرداخت می‌شود و در نهایت محصول ارسال خواهد شد.

 

نحوه پرداخت وجه

مشتریان محترم می توانند بصورت آنلاین و 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته سفارش خود را ثبت و از درگاه آنلاین امن زرین پال برای پرداخت استفاده نمایند.

همچنین امکان استفاده از خدمات کارت به کارت نیز در صورت هماهنگی مشتریان گرامی فراهم است.

 

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش و مشاوره به دو صورت تلفنی و یا آنلاین می باشد و مشتریان می توانند از خدمات پس از فروش شرکت بهرهمند شوند.

 

سیاست رعايت حريم خصوصی

شرکت عصربازی در راستای مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده، خود را متعهد به حفظ اطلاعات خصوصی مشتریان میداند همچنین کاربران و مشتریان گرامی با خیال آسوده میتوانند با امنیت بالا نسبت به ورود اطلاعات و خرید کالا در سایت اقدام نمایند.

 

نحوه پشتيباني

پشتیبانی و مشاوره آنلاین در ساعت اداری از طریق تماس و سایر پیام رسان ها

 

نحوه ثبت شكايات مصرف‌كنندگان

در صورت عدم رضایت مشتریان گرامی عصربازی می توانند از طریق تماس با مدیریت سایت شکایت خود را ثبت و در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.

 

روند مرجوعي كالا

زمانبندی جهت مرجوعی سفارشات به هر دلیل تا ۷ روز از زمان ثبت سفارش توسط مشتری امکانپذیر میباشد و نه ۷ روز از زمان تحویل کالا به مشتری. پس از گذشت زمان قانونی عصربازی هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت .

مرجوعی به دلایل شخصی و غیر از خرابی فقط درشرایط سلامت کامل پلمپ و بسته بندی محصول و عدم هرگونه آسیب ظاهری و باطنی و عدم هرگونه استفاده حتی تست توسط مشتری طی 48 ساعت امکان پذیر میباشد.

مرجوعی کالاهای فاقد گارانتی شرکتی و دارای فقط تست سلامت در صورت خرابی فقط پس از تست و امتحان توسط کارشناسان تیم عصربازی صورت میپذیرد که پس از اثبات خرابی در درجه اول اولویت با ارسال مجدد کالای مشابه سالم دیگر میباشد و نه استرداد وجه کالا.

کالاهای دارای هرگونه عیوب ظاهری و فنی دارای گارانتی شرکتی با شرکت گارانتی کننده میباشد و فروشگاه عصربازی مسئولیت در مقابل کالاهای دارای گارانتی شرکتی نخواهد داشت.

ارسال و دریافت و عیاب و ذهاب کالاهای دارای گارانتی شرکتی به عهده مشتری میباشد.

 

  • قوانین و مقررات کالای استوک

منظور از کالای استوک چیست؟در ایران به کالاهای کارکرده و دست دوم که در حد یک محصول آکبند و نو می باشند استوک گفته می‌شود.

گفتنی است کالاهای استوک الزاما کارکرده و دست دوم نیستند.

برای مثال در برخی از فروشگاه های معتبر که در زمینه دیجیتال، کامپیوتر ، گیمینگ و … فعالیت می کنند در شرایطی خاص کالای نو و آکبند خود را به نام استوک به فروش می رسانند.

برای مثال در کشورهای اروپایی اگر از تاریخ تولید یک دستگاه با ۵ سال خدمات پس از فروش یکسال بگذرد و این کالا به فروش نرسیده باشد، قیمت آن را تا حد زیادی حتی در بعضی موارد تا ۷۰ درصد کاهش داده و آن را به عنوان یک کالای استوک به فروش می‌رساند.

یا در مواردی دیگر فروشگاه هایی هستند که بدون قید و شرط کالا را تا مدت ۳۰ روز از مشتری مرجوع کرده و به اختیار خود مشتری تمام مبلغ را به مشتری پس میدهند و یا معادل آن مبلغ مشتری کالای دیگری را خریداری می‌کند که پس از برگشت این کالا به فروشگاه قیمت آن کالا شکسته می شود و به عنوان کالای استوک به فروش می‌رسد و یا ممکن است یک کالا با عیب کوچکی در شرکتها برگشت و تعمیر و تعویض انجام شود و مجدد به فروش برسند.

 

مزایا و معایب خرید یک کالای استوک

کالاهای Stock دارای درجه بندی کیفیت +B ،A، A و C می باشند. خریداران این نوع کالاها باید قبل از خرید از درجه بندی آن مطلع باشند.

از مزایای خرید کالای استوک می‌توان به قیمت و کیفیت مناسب آن‌ها اشاره نمود که شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر نسبت به کالاهای غیر استوک همان کالا را دریافت نمایید.

خرید کالاهایی همانند کنسول های بازی ، لوازم گیمینگ و گوشی موبایل استوک و دیگر کالاها در صورت اصل بودن و با توجه به مطالب ذکر شده به کاربران پیشنهاد می‌گردد.

معایب :

ممکن است یک کالای استوک دارای جعبه پلمپ شده و یا اصلا جعبه ای نداشته باشند و یا ممکن است دارای خط و خشهای محدودی باشند.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. عصربازی به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت عصربازی به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. عصربازی همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در عصربازی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای عصربازی محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری با هماهنگی قبلی را جایگزین کند.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

عصربازی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای عصربازی محفوظ است.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت عصربازی، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای عصربازی محفوظ است. عصربازی در اسرع وقت وجوه دریافتی را به شماره کارتی که با آن خرید (ثبت سفارش) کرده استرداد وجه می‌نماید و مشتری با ورود به سایت عصربازی می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

محصولات فروخته شده در صورت باز شدن، حتی در صورت سالم بودن و استفاده نشدن پس گرفته یا تعویض نمی‌شوند. و قوانین استرداد کالا زمانی معتبر است که محصول به شکل اولیه که برای مشتری ارسال شده طی 7 روز برگشت داده شود و حتی پلمپ آن مخدوش و باز نشده باشد .

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

عصربازی همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است زیرا کلیه سفارشات بیمه ارسال میشوند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش عصربازی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش عصربازی ارسال شود.

 

احراز هویت

فروشگاه Asrebazi برای سفارشات اینترنتی و تلفنی، احراز هویت خریدار را انجام می‌دهد. نحوه احراز هویت خریدار به‌صورت زیر است:

تمام سفارش‌های «پرداخت درب منزل» خریداران جدید که قبلا سابقه هیچ سفارش موفقی روی سایت نداشته‌اند، بدون احراز هویت از طریق تلفن ثابت قابل ارسال نیستند.

خریداران قدیمی با سابقه حداقل یک خرید موفق، در صورت نداشتن تلفن ثابت نیز تا سقف 10 میلیون‌ تومان، قادر به‌خرید بدون احراز هویت هستند.

سفارش‌های با ارزش زیر یک میلیون تومان پست یا تیپاکس (ارسال شهرستان) که پرداخت موفق داشته‌‌اند، بدون ارایه تلفن ثابت نیز ارسال خواهند شد.

تمامی سفارش‌هایی که به‌جز پست و تیپاکس، حتی با مبلغ زیر یک میلیون تومان، چه در صورت پرداخت و چه در صورت عدم پرداخت به تلفن ثابت برای احراز نیازمند است. در صورت پرداخت و در شرایط خاص، کارت هویت شخص خریدار نیز می‌تواند جایگزین تلفن ثابت باشد.

نکته: شماره تلفن ثابت شامل داخلی، ارزش احراز هویت ندارد.

برای سفارش‌های ۱ تا ۳ میلیون تومان، احراز هویت از طریق تماس با تلفن ثابت مشتری انجام می‌شود. برای سفارش‌های بالای ۳ میلیون تومان، لازم است که عکس اصل «کارت ملی» یا «گواهی نامه رانندگی» یا «پایان خدمت» شخص پرداخت کننده در کنار «کارت بانکی شخص پرداخت کننده» مشتری برای کارشناسان بخش فروش عصربازی ارسال شود. توجه داشته باشید این دو کارت باید کنار هم قرار گرفته و در قالب یک عکس ارسال شود. همچنین عکس به‌هیچ‌وجه نباید ناقص یا کراپ شده باشد. پس از ارسال عکس، مراحل ارسال سفارش شما انجام خواهد شد.

 

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در عصربازی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در عصربازی قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، عصربازی نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، عصربازی موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت